środa, 7 sierpnia 2013

Siemka!

Mój pierwszy post informuję o tym, że raczej osobą zdrową psychicznie nie jestem. Jestem Fekirk; totalnie uzależnioną od Daniela Murillo osobą posiadającą niezwykłą wręcz przychylność do mówienia chorych rzeczy. Zboczona, chamska i zwariowana - tak można by mnie opisać w trzech słowach. Czasem kiedy nie siedzę przed komputerem, telewizorem czy książką i nie galopuje po polach na mym jednorożcu nazywającym się Rozalia, piszę opowiadania. W większości przewija się HU lub któryś z chłopaków jest głównym bohaterem (najczęściej Danny), są też takie w których HU występuje tylko pod postacią piosenek lub w ogóle ich nie ma (są to takie o średniowieczu, bo lubię pisać fantastykę). Oprócz tego interesuję się kotami (dużo o nich czytam), kocham czytać książki a la Wiedźmin bądź Eragon i marze o posiadaniu węża w domu (  podobają mi się węże mleczne). Mój ulubiony kolor to czarny. To tyle o mnie. Zapraszam do czytania opowiadań które za niedługo pewnie wstawię. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz